Dagligdagen
Funktions opdelt hus med nærværs-grupper
Funktions opdelt hus med nærværs-grupper
Børnene trives i et godt og udviklende læringsmiljø, hvor vi sammen med børnene bevæger os rundt i det rutineprægede, og planlagte – samt i det spontane læringsmiljø.
Det er legen frem og dig og meget om noget.
Vi har funktionsopdelte rum, som vi åbner op efter børnenes behov og via et læringsbehov til børnene.
Vores rutiner i husene er det gode bleskift, måltiderne, udeliv i nærmiljøet eller vores haver, torsdag og fredag samlingerne, putning, nærværs-grupperne.
Det planlagte pædagogiske læringsmiljø tager udgangspunkt i vores nærværs-grupper, hvor vi arbejder pædagogiske med børnene ift. De valgte temaerne vi arbejder med.
I det planlagte er der palads til det spontane. Da vi arbejder med nærværs-grupper, hvor vi inddrager børnene nysgerrighed og søgen efter viden, åbner vi også døren op til at være spontane sammen med børnene.